Szeretnek megismerkedni valakivel :)
k***@szuro.hix.hu
2006-04-08 07:56:39 UTC
Szeretnek levelezni valakivel.40 eves no vagyok, egyelore csak ennyit magamrol.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 81.196.40.94)
k***@szuro.hix.hu
2006-04-08 07:56:39 UTC
Szeretnek megismerkedni valakivel akivel tarsaloghatok.40 eves no vagyok, egyel
ore ennyit magamrol.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 81.196.40.94)
k***@szuro.hix.hu
2006-04-08 07:56:39 UTC
Szeretnek levelezni valakivel. 41 eves no vagyok,ennyit egyelore magamrol.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 81.196.40.94)
g***@szuro.hix.hu
2006-04-09 06:58:14 UTC
Post by k***@szuro.hix.hu
Szeretnek levelezni valakivel. 41 eves no vagyok,ennyit egyelore magamrol.
Ha a parkapcsolatrol, szexrol, az ember tarsas eleterol megfelel, akkor
eppen jo helyen vagy, itt biztosan lesz, aki szivesen beszelget veled,
persze sokan latjak a listatagok is.
Pl. en 47 eves ferfi vagyok, egyelore ennyit magamrol. :)

Udv.: gyapo

***@cfwpont.hu
s***@szuro.hix.hu
2006-04-09 06:58:14 UTC
Szia Melinda

***@yahoo.com

Szeretnek levelezni valakivel.40 eves no vagyok,
egyelore csak ennyit magamrol.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 81.196.40.94)

Tetszett? igen nem

+ - Re: Re: Szeretnek megismerkedni valakivel :)
VÁLASZ Feladó: kutasimelinda2005_moc.oohay

Feladó: kutasimelinda2005_or.oohay

Szeretnek levelezni valakivel. 41 eves no
vagyok,ennyit egyelore magamrol.

Istvan T. Sonkoly

500 LaGonda Way
Danville Ca 94526
Phone: (925) 586-0963
Toll Free: (800) 584-0963
Fax: (925) 676-3936
Mobile: (925) 586-0963
***@TheInternationalCouple.com
Visit my site at:
http://www.TheInternationalCouple.com
h***@szuro.hix.hu
2006-04-15 06:56:26 UTC
Fiatal, 21 eves, 4 gyerekkel megaldott agglegeny vagyok.
Szeretnek levelezni valakivel latinul, de amint olvashatjak, nem tudok, csak he
berul, de ha se angolul se olahul nem tudsz akkor van egy masik ajanlatom: kido
lgoztam egy titkosirast, amivel szerintem siman fogunk tudni majd levelezni, pe
rsze ha megfejted...Nekem meg nem sikerult.

P.S ha nem multal el 97, akkor eselyed sincs nalam.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 3257564972.users.cubicnet.net)

@@@@@@
ekezetlenitve
@@@@@@