Tarsat keresek.
g***@szuro.hix.hu
2005-10-01 07:55:19 UTC
Kedves Randi tagok.

Kimondottan komoly kapcsolat kialakitasa celjabol keresem paromat !!!

Engemet Gabornak hivnak. 38 eves, 180 cm magas, 86 kg. barna haju,
barna szemu, bika jegyu, nem dohanyzo, 5 szakmaval rendelkezo,
notlen, meg gyermektelen, intelligens, megbizhato budapesti ferfi
vagyok. Szabadidomben szeretek :Kirandulni, zenet hallgatni, moziba,
szinhazba jarni, olvasni...stb...stb. Kimondottan komoly kapcsolat,
csaladalapitas celjabol megismerkednek egy korban hozzam illo,
hajadon vagy elvalt, megbizhato, budapesti holggyel akinek fontos a
kolcsonos szeretet, az oszinteseg, es a megbizhatosag.

Telefonszamos bemutatkozo levelet varok az alabbi levelezesi cimre :

Levelezesi cimem: ***@freemail.hu

Utoirat : Nem baratnot keresek !!!
n***@szuro.hix.hu
2005-10-02 16:55:09 UTC
Gabikam,
korom azt sugja hogy akar apukad is lehetnek es hogy
eljek a viccel en lalybacsi vagyok es van 3 fiam,
temesvaron lakom,es a ferfiak nem erdekelnek,csak ha
jobaratok lehetunk, ami a mi idonkben oly ritka mint a
kopasz sas. Az egyik en vagyok!oszinten sajnalom de
imar biztos hogy nem en vagyok az igazi es remelem nem
haragszol ram ezert
udv. laly ylal