Szepnemszep
d***@szuro.hix.hu
2005-04-09 02:55:08 UTC
Szia Randisok !

Koszi mindenkinek aki irt az altalam felvetett temaban. Kicsit sok a
megvalaszolando level, es az influenzaval is viaskodom nehany napja,
ezert turelmeteket kerem a valasszal.
Moderator________: Ostheimer Tamas, Gyapai Jozsef
Most vettem csak eszre, hogy Gyapo modi lett. Gratula :-)

nolan
d***@szuro.hix.hu
2005-04-13 06:55:11 UTC
Szia Zsolt !
Szamomra trivialis dolgokat
cafoltok meg pillanatok alatt.
Ez talan azer van, mert szerencsere mindannyian kulonbozoek vagyunk.
Olyan ez, mint a szepseg tema. :-) Maskeppen gondolkozunk, mas a
velemenyunk. Es ez igy is van jól. Ha mindig mindenki mindenrol egyformat
gondolna, akkor ki talalta volna fel pl. a kereket?
Szerintem nagyon sok vonatkozasban egyformak vagyunk. Csak eppen eleg
ciki 6 milliard emberhez hasonlitani, ezert kulonbozoeknek akarunk
latszani. Meg mielott valaki az ujjlenyomattal meg hasonlokkal jonne,
en a hasonlosag alatt az alaptulajdonsagainkat, vagy ha ugy tetszik
emberi tulajdonsagainkat ertem. A tegnapi levelemben felsoroltam
nehanyat. Valoban kulonbozni igen nehez feladat. Latni az utcan a sok
"kulonbozni akaro" tinedzsert: piercinggel aggatjak tele magukat,
tetovalast ragasztanak (bocs a kepzavarert:-), sivar techno
zenere vonaglanak (mondvan: ilyen luke zenet rajtam kivul csak nem bir
ki mas). Aztan ha latod oket egyutt, csak egy rakas _egyforma_,
tarkabarkan oltozott, piercinges, tetovalt, luke zenet hallgato
fiatalt latsz.
De vegulis nagyon egyszerunek tunik a megoldas is, ezentul
mindent forditva kell csinalnom mint ahogy érzem, es akkor talan a
kuloncsegemmel el tudok vegyulni a normalis emberek kozott.
Attol hogy leirod a velemenyed, meg nem szolsz bele senki eletebe.
Jelen helyzetben, mikor a mi velemenyeinket olvasva sikerult
elbizonytalanodni onmagadban mi errol a mondatodrol a velemenyed?
Nem latok ellentmondast :-)
Az eletbe valo beleszolas szerintem egy drasztikusabb dolog. Ha
elmondod valakinek a velemenyed, de ha meeg esetleg konkret tanacsokat
is adsz, az nem jelent beleszolast. Ezzel nem azt mondom, hogy adott
esetben nem voltal hatassal a masik eletere.

nolan