Nehany sor
l***@szuro.hix.hu
2005-06-09 18:55:10 UTC
Kedves Mindenki!

Lehet, hogy tobben nehezteltek ram, amiert nem valaszoltam levelekre
(koszonom Nolan, hogy felkoszontottel a nevnapomon, nagyon jol
esett!!!), de most eppen abban a lelki fejlodesi stadiumban vagyok,
amikor tanulok hallgatni. Lehet, hogy eleg hulyen hangzik, de nekem ez
nagy feladat. Azt mindenesetre idokozben megtudtam, hogy mi annak
az ujsagnak a neve, ahol azt a bizonyos cikket olvastam a visszafele
hallgatott beszedrol, amit hitetlenkedve fogadtatok: Elixir magazin.
Sajnos ennel pontosabbat nem tudok, csak, hogy egy, vagy ket eve
osz kornyeken olvastam. Gondoltam, hogy elugrom a konyvtarba,
hatha orzik a magazinokat is, es esetleg kutakodom meg egy kicsit
utana, de oszinten szolva idokozben (ahogy most hallgatni tanulok)
egyre kevesbe tartottam fontosnak, hogy barkit is meggyozzek
barmirol. Vegeredmenyben is: mit ernek el vele? ;)

Egyebkent, gondolom, most mar lassan mindenki megy nyaralni, (a
RANDI is bezar ) ugyhogy, majd alkalomadtan olvassatok a soraim
igy kicsit konnyebb is irni (azt hiszem).

Mindenkinek szep nyarat es kellemes idotoltest kivanok:

Ivett
n***@szuro.hix.hu
2005-06-10 07:55:11 UTC
Szia Ivett,

irnal kicsit bovebben arrol, mi az, hogy "hallgatni tanulni" es hogy az miert
fontos?

Koszi,
Nora