A level masodikresze.
k***@szuro.hix.hu
2005-03-31 06:55:10 UTC
Szia Nolan!
Te most fiú vagy, vagy lány ? :-)
*A nev, de az erveim is meglehetosen arulkodoak.;-)))
De amikor nem lehet megbeszélni, akkor ki kell dumálni :-)
*Szerintem a problemak ott kezdodnek, ahol valamit ki kell "dumalni".
De vedd már észre, hogy ha a környezetnek nem lenne negatív
viszonyulása a nemszép emberekhez, akkor annak az embernek sem kellene
azon mesterkednie, hogy elfogadja a környezet. Szerintem a folyamat a
-Adott egy nemszép ember
-Kezdetben jól elvan magával, nem tulajdonít jelentõseget a külsejének.
-A környezete ilyen-olyan módon ráébreszti, hogy õ milyen
-Elgondolkodik, megpróbál tenni ellene valamilyen módon
-Ha sikerül, akkor a továbbiakban "normális" emberként él
-Ha nem sikerül akkor tovább próbálkozik, vagy belenyugszik és
begubózik

*Az en ertelmezesem osszefoglalva:
- A visszajelzesek elkezdodnek mar az ovodaban.
- Az okos szulo ilyenkor tudatositja a csemetejeben a pozitiv tulajdonsagait.
- Kamaszkorban mar az illeto is fogja a kornyezete jelzeseit, es mar onmaga
keresi a valtoztatas lehetosegeit.
- Amit felnottkorban folytathat a levelem elejen felsoroltakkal.
egy férfi ne foglalkozzon azzal, hogy ha a parnere nemszép akkor
esetleg a gyereke is nemszép lesz, hanem bátran vigye tovább a
kapcsolatot, vállaljanak gyereket, és a ha a gyereknek majd tényleg
elõnytelen külseje lesz, akkor próbálkozzon majd mindenféle
trükkökkel, pl. hogy szakítsa ki a természetes (óvodai-iskolai)
környezetébõl, és keressen neki olyan társakat, akik elfogadják,
bízzon benne, hogy a gyerek ill. késõbb felnõtt - hogy is mondtad
- "elfogadja" ezt az állapotot, és képes lesz megoldani, mielõtt még
egy rossz pillanatában a Dunába ugrik.
*O, te orok ellenkezo, hiaba provokalsz!;-)))
Igen is igy van! Gondoljunk vegig egy ellenkezo peldat:
adott egy szep hazaspar, akinek szuletik egy elonytelen kulseju csemeteje...
mert ugyebar, ez is elofordulhat. Hiszen a genjeinket nemcsak kozvetlenul a
szuleinktol orokolhetjuk, de mondjuk egy "csunya" osunktol - nagyszulok,
nagyneni vagy me'g tavolabbi oldalagtol. Ilyenkor talan me'g nehezebb
megkuzdeni az altalad "sorscsapas"-sal, de meg kell, ha nem akarod a gyerekedet
aDunanak kuldeni. Egyebkent pedig en nem azt irtam, hogy ki kell emelni a
termeszetes kornyezetebol (ovoda, iskola), sot - ezzel maximalisan nem ertenek
egyet, hanem azt, hogy vigyuk ot mas kozegbe is, hatha epp ott fogja megtalalni
a jatszotarsat, ill. baratjat. En a minden napokban latom azt, hogy hany nem
tul szep gyerek jar ovodaba, iskolaba, akiket a tarsai nem ez alapjan itelnek
meg. Ha jol beilleszkedik, szeretnek vele lenni valami miatt, eszre sem veszik,
hogy nem olyan szep.
* Elnezesedet kerem, a vegere kicsit indulatba jottem, de elottem a
gyerek-kerdes szent es serthetetlen.
Elõttem is, ezért tartom fontosnak minden szempontból végiggondolni,
hogy az embernek milyen körülmények között szabad vállalnia, és mikor nem.
*Ha ezt tartod fontosnak, akkor a paroddal, ill. leendo paroddal - nem tudom
milyen a jelenlegi statuszod:-) - felkeszulsz a varatlan esemenyre, hogy ha
esetlegesen elonytelen kulseju vagy mas fogyatekossaggal szuletik gyermeketek,
- amit oszinte szivbol nem kivanok, ot is kepesek legyetek egeszseges
szemleletben felnevelni.
Köszi mégegyszer, hogy írtál,
*Nincs mit koszonnod, foleg akkor nincs, ha sikerult az allaspontunkat kozelebb
hozni egymashoz.;-))

Szia: Kyara
d***@szuro.hix.hu
2005-04-01 05:55:15 UTC
Szia Kyara es Randisok !

Azt hiszem mielott osszezavarnank a Randis olvtarsakat mondjuk el,
hogy volt egy privat levelvaltasunk, es arra valaszoltal az utobbi
leveleidben. Szerintem folytassuk itt a Randin. Majd kuldom a valaszt
idovel.

nolan