Tarskereses - Bgyulnak
k***@szuro.hix.hu
2005-01-04 08:55:08 UTC
Kedves Bgyul!
Miutan kb. 4 evig probalkoztam megtalalni a neten az igazit, azt hiszem,
nem biztos, hogy ez egy peldanak felelt meg.
Tehat, ha Neked 4 evig nem sikerult, akkor az en peldaim nem felelnek meg
peldanak. Miert is? Csupan a szubjektivitas vezerel amikor ezt mondod?
A spamokrol annyit, hogy amelyik tarskeresõ oldal felajanlja az ertesitest
levelkuldesrõl, az kuld spamot is.
A HIX.RANDI-rol beszeltunk. Illetve Te altalanositottal, en pedig kikertem
a HIX-en munkalkodo emberek neveben is! Tartom az allaspontom: a HIX mas.
A HIX nem kuld spamot az e-mail cimedre, fuggetlenul attol, hogy mas
forumok mit tesznek, vagy mit nem tesznek!
Konkret bizonyitekkal nem tudok szolgalni,
En konkret bizonyitekkal szolgaltam, attol tartok. A HIX.RANDI-rol meg
soha semmilyen spamot nem kaptam az e-mail cimemre!
Akinek kuldtem a hozzaszolast, az nem a HIX-rõl kerdezett,
Akkor miert a HIX-re irtad a hozzaszolast, ha nem innen kerdeztek? Vagy,
ha ide irod, miert csodalkozol, hogy HIX-es valaszt kapsz? Nem ertem ...
A HIX nem kimondottan erre a celra hasznalatos ma mar, nem is emlekszem
ra, hogy valaha is ez lett volna az elsõdleges celja.
Megis azt irtad, hogy ezek a forumok nem jok semmire. Es ezt a
HIX.RANDI-ra irtad. Tehat: tartod azt a velemenyed, hogy a HIX.RANDI, mint
forum nem jo semmire, vagy allaspontot valtoztatsz?
Pedig a szabadsag szerintem nagyon fontos ... Nem lehetsz egy ember
rabja! Ha ez vicc akart lenni, akkor a Mokara kellett volna kuldened:-)
Ez nem vicc! Halalosan komoly!
Szerintem az onkent vallalt rabsag elfogadhato, ha van, aki onkent
rabodda > valik.
Persze, elfogadhato. Ha Neked jol esik rablancon, csak tessek! A
szado-mazo is elfogadhato, ha mindket fel onkent vallalja, es ugy jo nekik
Az viszont kevesbe, ha valakinek, aki megbizik benned, a hata mogott
gyakorlod a "szabadsagjogodat". Szerintem
En meg soha eletemben nem nyilatkoztam olyasmit, hogy a masik "hata
mogott" barmit is lehet tenni! Oszinteseg, es szabadsag! Errol beszelek. A
szabadsagjog pedig nem feltetlen csupan azt jelenti, hogy mashoz
emberkehez is "kedvem tamad" es esetleg "kiprobalnam, hogy milyen vele"
... Nem. A szabadsag peldaul az, ha en el akarok menni valahova, es
mondjuk a parom nem szeretne, hogy elmenjek, en megis elmegyek. O tud
errol. Nem orul neki, de nem fogja megtiltani, es nem fogja
felhanytorgatni, mert tiszteli a szabadsagomat, es tudja, hogy forditott
helyzetben ugyanugy elmehet barhova, ha nem orulok neki, akkor is, es
ugyanugy nem fogom sem megtiltani, sem felhanytorgatni kesobb a dolgot...
Csak eppen tudni kell, hogy mennyi szabadsagra van szuksegem, es mi a
fontos. Nyilvan nem tehetem meg hogy minden nap elcsaszkalok valahova a
szabadsag szent zaszlaja alatt, es kozben elhanyagolom a parom, mert azt a
kapcsolatunk sinylene meg. De nem leszek a rabja! En nem leszek senki
rabja!
Csakis a spamok miatt, ugyanis azokkal, akiket megismertem, azon az
emilen tartom a kapcsolatot.
Dicseretes. Most meg csak azt nem ertem, hogy milyen gondolattol vezerelve
irtal ilyen cikkecsket a HIX.RANDI-ra? Azt szeretned, ha az emberek nem
irnanak es nem olvasnanak a cikked hatasara a forumokon? Mit akartal ezzel
az iromanyoddal elerni?
elsõdleges celja. Meg emlekszem arra az erdi lanyra, aki megprobalt itt
ismerkedni, valasz nem sok erkezett neki, de cikizes a vallasossaga
Mibol gondolod, hogy a beszelgetes nem a tarskereses egyik formaja? Azt
hiszed, hogy csak az lehet tarskereses, ha arucikkent hirdeti magat az
ember? Eppen ugyanolyan tarskereses maga a beszelgetes (barmilyen
beszelgetes!) is. Nem biztos, hogy eletunk tarsat, a szerelmunket keressuk
vele (persze, az sem kizart, sot!), de keresunk tarsakat az elet "nagy"
problemainak, oromeinek megosztasahoz, tarsakat a filozofalgatashoz stb.
A tarskeresesnek vegtelen sok formaja van ...

Szia:
Ivett
g***@szuro.hix.hu
2005-01-05 18:55:07 UTC
Hali,
Post by k***@szuro.hix.hu
Akinek kuldtem a hozzaszolast, az nem a HIX-rõl kerdezett
Akkor miert a HIX-re irtad a hozzaszolast, ha nem innen
kerdeztek? Vagy, ha ide irod, miert csodalkozol, hogy HIX-es
valaszt kapsz? Nem ertem ...
Nem szeretnem a bekebirot jatszani, (sohasem halas feladat :-) ), de
mielott nagyon belemelegedtek egymas felreertesebe...

A tortenet roviden:

#3197: "A" tanacsot ker kihereles ugyben (nemigen tudom
komolyan venni)
Post by k***@szuro.hix.hu
Regisztráltam magam tobb tarskereso limken, de semmi eredmeny.
Látom, hogy tobben olvasgatjak a bemutatkozasomat, de erdeklodo
Ezek a fórumok semmire sem jók, csak arra, hogy adatokat
csikarjanak ki
Post by k***@szuro.hix.hu
belõled, és a regisztrálás törlése után is tömegével kapd a spamokat.
Ez szerintem az "F" altal emlitett "tobb tarskereso link"-re
vonatkozik, nem a HIX-re.

Szoval peace... es Boldog Uj Esztendot!

G.Laci
b***@szuro.hix.hu
2005-01-05 18:55:07 UTC
Ivett draga!

Tenyleg nem erted, vagy havashenriknek nezel (ez nem a koosonbelem!)? Olvass
egy kicsit vissza, es megtalalod azt a sracot, aki arra volt kivancsi, hogy
mik a tapasztalatok. Nem a HIXrol irtam, de itt most talaltam egy kotekedo
valakit, aki az elo faba is belekot.

@@@@@@
ekezetlenitve
@@@@@@