Tarskereses.
r***@szuro.hix.hu
2004-10-22 09:55:11 UTC
Kedves Randi tagok.

Komoly - tartos tarskapcsolat celjabol keresem eletem parjat.

Engem Gabornak hivnak. 37 eves , 180cm magas, aranyos testalkatu,
barna haju, barna szemu, NOTLEN, apolt, 5 szakmaval rendelkezo,
budapesti, termeszet es zenebarat ferfi vagyok, aki keresi elete parjat
1 megbizhato no szemelyeben, akivel kozosen kialakithatnank egy
komoly - tartos szeretetten alapulo elettarsi vagy hazastarsi
kapcsolatot. Akit keresek : Legyen korombeli, maximum : 41 eves korig,
budapesti, hajadon vagy elvalt, lehetoleg gyermektelen de hazias
holgy akinek fontos es kolcsonos a mindennapi szeretet es a
megbecsules valamint szinten termeszet es zenebarat.

Szeretettel varom megtisztelo telefonszamos bemutatkozo levelet
az alabbi E - Mail cimre !

E - Mail cimem : ***@freemail.hu

Utoirat : Szabadidopartnert valamint kalandokat keresok kerem ne
irjanak. Koszonom.

Udvozlettel es Tisztelettel : Toth Gabor. Budapestrol.
d***@szuro.hix.hu
2004-10-23 18:55:12 UTC
Halli !
Post by r***@szuro.hix.hu
[...]
Bocs, valoszinuleg nem az en valaszlevelemre vagytal, mert
- bar korodbeli vagyok -, de en is ferfiu, sajnos-szerencsere :-)
Viszont a leveled olvasva felvetodott bennem egy kerdes. Azert
nem a privat cimedre irtam, mert ugy gondolom, a kerdesemmel
esetleg egy kis eletet vihetnenk a Randiba.
A kerdes pedig - ami vegulis elegge indiszkret, tehat he nem akarsz
nem valaszolsz :-) - az lenne, hogy hogyan kepzelned a tovabbi eleted
ill. eleteteket, ha mondjuk jelentkezne egy 40 ev koruli nagy O",
aki tortenetesen gyermektelen ? Ismerve az ide vonatkozo
torvenyszerusegeket a gyermekvallalas szempontjabol hogyan alakitanad
a dolgokat ? Velemenyed szerint ez a kerdes hogyan vetodik fel ebben a
korban, es milyen szooba joheto megoldasok leteznek ?

Azert kerdezem, mert en is valami hasonlo cipoben bugdacsolok egy jo
ideje, es tartok tole, hogy mar nem sok van a hasraesesig.

Maganban is irhatsz, ha ciki itt valaszolnod. Koszi.

nolan
g***@szuro.hix.hu
2004-10-24 09:55:10 UTC
Post by d***@szuro.hix.hu
[...]
Arra gondolsz, hogy 40 koruli no mar nem szivesen szul? Na es? Nem mindenki
ragaszkodik ahhoz, hogy gyereke legyen. Attol meg lehet boldogan elni sokaig.
Post by d***@szuro.hix.hu
Azert kerdezem, mert en is valami hasonlo cipoben bugdacsolok egy jo
ideje, es tartok tole, hogy mar nem sok van a hasraesesig.
bugdacsolok -> bukdacsolok
Itt nem vilagos, hogy a partalalasra gondolsz vagy a gyerekre. Part talalni
ugye barmilyen korig lehet, egeszen idosek is egymasra tudnak talalni,
gyereket meg pl. lehet orokbe fogadni. Ha elegge fontos, akkor ki lehet
gondolom birni a sok vele jaro hercehurcat is.

Udv.:

***@cfwpont.hu
d***@szuro.hix.hu
2004-10-27 08:56:25 UTC
Halli !
Post by g***@szuro.hix.hu
Post by d***@szuro.hix.hu
korban, es milyen szooba joheto megoldasok leteznek ?
Arra gondolsz, hogy 40 koruli no mar nem szivesen szul?
Mondjuk inkabb ugy, hogy jobb ha nem szul.
Post by g***@szuro.hix.hu
Na es? Nem mindenki ragaszkodik ahhoz, hogy gyereke legyen.
Ismersz olyat, akiknek egeszsegileg lehetett volna, de
ugy dontottek, hogy inkabb megsem, mert jol megvannak gyerek
nelkul is ?
Post by g***@szuro.hix.hu
Attol meg lehet boldogan elni sokaig.
Lehet.
Post by g***@szuro.hix.hu
bugdacsolok -> bukdacsolok
Itt nem vilagos, hogy a partalalasra gondolsz vagy a gyerekre.
Ezt most annyira inkabb nem reszleteznem. Bonyolult :-)
Post by g***@szuro.hix.hu
gyereket meg pl. lehet orokbe fogadni. Ha elegge fontos, akkor ki lehet
gondolom birni a sok vele jaro hercehurcat is.
De az mas gyereke.
Persze itt fontos eldonteni, hogy ki miert vallal(na) gyereket.
Aki egyfajta befektetesnek tekinti, hogy idosebb korara legyen aki
majd gondoskodik rola, annak valoban jo megoldas lehet az orokbefogadas.
De leteznek jobb es biztosabb befektetesi formak is.

nolan
g***@szuro.hix.hu
2004-10-29 00:56:29 UTC
Post by d***@szuro.hix.hu
Ismersz olyat, akiknek egeszsegileg lehetett volna, de
ugy dontottek, hogy inkabb megsem, mert jol megvannak gyerek
nelkul is ?
Persze, pl. magamat. Tudom hogy nem ez a jellemzo (szerencsere), de annyira
nem is ritka.
Post by d***@szuro.hix.hu
Post by g***@szuro.hix.hu
Itt nem vilagos, hogy a partalalasra gondolsz vagy a gyerekre.
Ezt most annyira inkabb nem reszleteznem. Bonyolult :-)
Me'e'e'e'r??! Pont ezekrol lehet jo sokat dumcsizni.
Post by d***@szuro.hix.hu
Post by g***@szuro.hix.hu
gyereket meg pl. lehet orokbe fogadni. Ha elegge fontos, akkor ki lehet
gondolom birni a sok vele jaro hercehurcat is.
De az mas gyereke.
Szoval akkor neked nem az a fontos, hogy a gyerekneveles soran ateld a sok
szepet es jot, nem a szeretet, hanem hogy genetikailag egyezz a gyerekkel?
Post by d***@szuro.hix.hu
Persze itt fontos eldonteni, hogy ki miert vallal(na) gyereket.
Ez engem is nagyon erdekel. Ki miert vallal gyereket?
Post by d***@szuro.hix.hu
Aki egyfajta befektetesnek tekinti, hogy idosebb korara legyen aki
majd gondoskodik rola, annak valoban jo megoldas lehet az orokbefogadas.
Ez eleg undorito magatartas lenne.
Post by d***@szuro.hix.hu
De leteznek jobb es biztosabb befektetesi formak is.
Sorold, kivancsi vagyok.

Udv.:

***@cfwpont.hu