levelezes
n***@szuro.hix.hu
2005-09-26 11:55:35 UTC
Sziasztok!

Tudnatok segiteni, hogy hol tudok angol es nemet levelezopartnereket talani az
interneten? Esetleg itt?? :)

Szeretnem osszekotni azt, hogy uj baratokat tudok talalni azzal, hogy meg a nye
lveket is tudom gyakorolni.
Talaltam ilyen oldalt de csak fizetoset.

Ha tudtok tanacsot adni azt megkoszonom!

Sziasztok!

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-74-128.dial.freestart.hu)
n***@szuro.hix.hu
2005-09-26 11:55:38 UTC
Szia, nem akarsz inkabb chatelni? Az sokkal "elobb" mint a levelezes. Gyarts
magadnak egy ICQ azonositot (www.icq.com), es barkit hozzaadhatsz a kontakt
listadhoz, akivel attol kezdve rendszeresen beszelgethetsz. A partnereket
keresheted orszag szerint is, meg sok egyeb keresesi szempontot is megadhatsz.
Ha erdekel bovebb informacio, irj maganban a fenti email cimemre. (En most az
ICQ-nak koszonhetoen elek Braziliaban.)

Nora
r***@szuro.hix.hu
2005-09-26 11:55:41 UTC
Szia.Nem tudok sajnos regisztralodni mert nincs webes elerhetosegem,csak
levelezni tudok.Egyebkent te vagy az elso aki irt nekem,mert nem reg
regisztralodtam itt.Biztosan jo kint elni.Miota vagy kint?Ha akarsz meg irj
nyugodtan.Roland

@@@@@@
ekezetlenitve
@@@@@@
a***@szuro.hix.hu
2005-09-26 11:55:48 UTC
Masik kedvelt chatprogi az msn (www.msn.com), azert irom mert en is
azt hasznalom :) (Valaha mondjuk ICQ-t hasznaltam, arra is van
contactom...) En szeretek uj emberekkel ismerkedni, de a chatet jobban
szeretem... talan mert egy beszelgetesben konnyebben jonnek a
dolgok, mint ha az ember leul levelet fogalmazni :)
n***@szuro.hix.hu
2005-09-29 02:55:26 UTC
Ha nincs webes eleresed, akkor kicsit nehezebb a dolog, szerintem probald meg
egy internet kavezoban vagy ismeroseidnel. Ha a www.orkut.com-on regisztralsz,
ott is van valami baratkereso, ahol sokfele keresesi szempontot meg lehet
adni. Beallithatod azt is, hogy az uzeneteid emailben erkezzenek.

Tenyleg jo itt elni, orulok, hogy ez igy osszejott. Mar tobb mint fel eve
vagyok kint.
r***@szuro.hix.hu
2005-10-01 07:55:19 UTC
Szia.Amugy hany eves vagy?Van ferjed kint vagy valami ilyesmi?Szya

@@@@@@
ekezetlenitve
@@@@@@
n***@szuro.hix.hu
2005-10-02 16:55:09 UTC
szia Roli,
en lalybacsi vagyok,azaz lalymoka, majdnem 62,3felnot
fiu-nak az apjuk,TEMESVARON elek es lakom a
fabruk-ban,viccmondo,vicccsinalo vig ozvegy, akit a
ferfiak csak igazi kolcsonos baratsag szempontjabol,
erdekelnek. Ne vedd a szivedre, de egy oriasit
somojogtam a leveledre,es hiszem hogy nem en vagyok a
szived valasztotja.Remelem nem haragszol ram ezert
udv. es tobb szerencset aj-ovobe

laly ylal

U. I. nemvagyok megserodekenyezve.