Tarskereses.
r***@szuro.hix.hu
2005-02-21 06:55:08 UTC
Tarskereses.

Engem Gabornak hivnak. 37 eves, 180 cm magas, 83 kg,
aranyos testalkatu, barna haju, barna szemu,
bika jegyu, notlen, 5 szakmaval rendelkezo termeszet
es zenebarat, budapesti, apolt ferfi vagyok.

Komoly elettarsi vagy hazastarsi kapcsolat celjabol
szeretnek megismerkedni egy korombeli holgyel.

Akit keresek legyen : korombeli, hajadon vagy elvalt,
szinten budapesti, termeszet es zenekedvelo, apolt
es hazias holgy.

Gyerek nem akadaly, de a szeretet es bizalom fontos !!!

Ha hirdetesem felkeltette az erdeklodesedet es valoban
komoly es tartos kapcsolatot szeretnel kialakitani akkor
szeretettel varom telefonszamos bemutatkozo leveledet
az alabbi levelezesi cimre :

E - Mail cimem : ***@freemail.hu

Udvozlettel es Szeretettel : Toth Gabor. Budapestrol.
d***@szuro.hix.hu
2005-02-22 06:55:08 UTC
Szia Szia!
Edinanak hivnak , 33 eves szőkesbarna hosszu haju,53kg 168cm magas elvalt
nő vagyok . Gyermekem van.
Tartos parkapcsolatot keresek, a Termeszetgyogyaszat
erdekel. Ilyen tipusu főiskolara jarok jelenleg.
Szeretnek elmenni agykontrollra aprilis kornyeken, mert
ezt is nagyon erdekesnek talalom.
Jelszo: Szeretet, bizalom, őszinteseg!
Ha elnyertem tetszesedet kerlek valaszolj, kuldj fenykepet !

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 82-131-174-9.vnet.hu)

@@@@@@
ekezetlenitve
@@@@@@
d***@szuro.hix.hu
2005-02-26 08:55:08 UTC
Szia kedves Edina!En egy 19 eves fiu vagyok vajdasagbol es csak sok sikert
kiva nok a parvalasztashoz.

Vannak boldog konnyek es fajo mosolyok,mindig lesznek szerelmek mig a Fold
foro g!Az elet szep, de elni tudni kell, az elet harc es benne GYOZNI KELL!!

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: tina-telekom.tippnet.co.yu)
d***@szuro.hix.hu
2005-03-03 08:55:26 UTC
ciao!

harom szakmaval rendelkező,harom nyelvet beszelő,harom gyerekes,33-ev
es elvalt nő vagyok!biztos anyagi hatterrel rendelkező,vas megyei,sz&
#337;ke,csinos,sportos,termeszetkedvelő vagyok!

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: adsl151.230.axelero.hu)

@@@@@@
ekezetlenitve
@@@@@@