Moninak, Yvettnek
k***@szuro.hix.hu
2005-03-23 03:55:10 UTC
Mar 20 2005 06:10:47

Szia Moni!
Meglepodne nolan baratja is, ha nem kizarolag a kulso erdekelne, hogy
milyen ertekes nok futkosnak az utcan, akikben megtalalhatna az igazi
tarsat, amire annyira vagyik. Sajat magat fosztja meg toluk. Az ilyen
embereket en csak sajnalni tudom.
*Tokeletesen igazad van, de vannak, akiknek sokat szamit a szepseg, mert
mondjuk, rendkivul hiu, es akkor erzi jol magat, ha masok is eszreveszik, hogy
neki milyen tokeletesen szep partnere van. Hallottam mar noktol is, de foleg
ferfiaktol, hogy elsodleges a kulso, es csak ezutan erdeklik az illeto belso
ertekei.
Ezekben a ferfiakban alakul ki az a velemeny, hogy a noknek csak a penz, a rang
szamit. Torvenyszeru, hogy nagy altalanossagban csalodniuk kell, mert bar a
kivetel erositi a szabalyt (szerencsere ez sem ritkasag), az megis igaz,
hogy az altalanosan elfogadott szep nok es ferfiak kozott gyakori a konnyen
ismerkedo, feluletes erzelmu, magat konnyen odaado szemely.
Akik ilyen szempontok szerint valasztanak partnert, en is csak sajnalni tudom,
mert rengeteget kell csalodniuk, es egyaltalan nem biztos, hogy lesz bennuk ann
yi
kitartas, hogy a felteteleik szerint talaljak meg maguknak az igazi tarsat.

Koszonom a reagalasod.

Yvett: bar Nolannak valaszoltal, azert egy-ket gondolatodhoz hozzaszolnek...
ha azt tekintjuk szepnek akit-amit az emberek nagyresze szepnek tekint! Az en
kis veznacska, csonkafulu, borzas szoru befogadott cicam igenis gyonyoru!
Ember engem meg nem gyoz arrol, hogy csunya!
*Na igen, nekem is volt olyan loncsos-bozontos szormok kiskutyam, ami (hu, de
rossz erzes ezt igy leirnom... ami), a huncut csibeszsegevel, kedves
ragaszkodasaval lopta be magat a szivembe. Hetekig bankodtam miatta, amikor
itthagyott, es elkoltozott tolem az orok vadaszmezokre. Nem tartom magamat
szentimentalisnak, vele kapcsolatban megis ugy vagyok a mai napig, ha eszembe
jut, kemlelem a csillagokat, hol huncutkodhat velem, mert 10 eve nincs, megis
erzem a jelenletet.
Nincs semmilyen negativum! Ami a szep nokben megvan es a nemszepekbol
hianyzik, maximum a go"g, a hiusag lehet, esetleg nem olyan nagyok az
igenyeik, mint a szep noknek - itt elsosorban anyagiakra gondolok, amit a
kulonosen dekorativ holgyek nagy resze elvar, de biztosan akad meg sok egyeb
elvaras is, amit egy altalad "nemszep"-nek nevezett no nem, vagy csak
korlatozottabb mertekben var el.
*Ezzel nem ertek egyet. Az elvarasoknak, igenyeknek nem sok koze van a
szepseghez. Az en olvasatomban, a szepseghez sokkal inkabb hozzarendelik ezen
tulajdonsagokat, mint valojaban jelen lehet. Nemcsak a szepseg valthat ki
valakibol gogosseget, tulzott igenyesseget.

Kyara
k***@szuro.hix.hu
2005-03-28 04:25:48 UTC
children."

[39]Ps. 119:36. "Incline my heart, O Lord, unto thy testimonies."

40Cicero, De finibus, V. 21. "There is no longer anything which is ours;
what I call ours is conventional."

[41]Seneca, Epistles, xcv. "It is by virtue of senatus-consultes and
plebiscites that one commits crimes."

[42]Tacitus, Annals, iii. 25. "Once we suffered from our vices; today we
suffer from our laws."

43Saint Augustine, City of God, iv. 27. "As he has ignored the truth which
frees, it is right he is mistaken."

[44]Cicero, De officiis, iii, 17. "Concerning true law."

45Eccles. 3:19. "for all is vanity."

46Rom. 8:20-21. "It shall be delivered."

[47]Horace, Odes, III. xxix. 13. "Changes nearly always please the great."

48Seneca, Epistles, xx. 8. "In order that you are satisfied with yourself
and the good that is born from you."

[49]Montaigne, Essays, ii. 12.

50Cicero, De Divinatione, ii. 58. "There is nothing so absurd that it has
not been said by some philosopher."

51Cicero, Disputationes Tusculanae, ii. 2. "Devoted to certain fixed
opinions, they are forced to defend what they hardly approve."

52Seneca, Epistles, cvi. "We suffer from an excess of literature as from an
excess of anything."

53Cicero, De officiis, i. 31. "What suits each one best is what is to him
the most natural."

54Virgil, The Georgics, ii. "Nature gave them first these limits."

55Seneca, Epistles, cvi. "Wisdom does not demand much teaching."

56Cicero, De finibus bonorum et malorum. "What is not shameful begins to
become so when it is approved by the multitude."

57Terence, Heauton Timorumenos, I. i. 21. "That is how I use it; you must do
as you wish."

58Quintillian, x. 7. "It is rare t

http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World! 120,000+ Newsgroups