levelezesKerdes
v***@szuro.hix.hu
2005-10-03 11:55:08 UTC
Ha Angolul akarsz levelezni akkor go to lavalive.com

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 58.178.52.30)
e***@szuro.hix.hu
2005-10-04 20:55:09 UTC
En szeretnek levelezni angolul, csak sajnos meg nem tudok, csak nemetul.
Teged hogy hivnak es hol laksz.
Ird meg
Koszonettel Egle Margit
n***@szuro.hix.hu
2005-10-07 03:55:14 UTC
Laly vagyok, 62 éves, Temesváron lakom,Én se tudok
angolul de attól úgy látom még egészbe vagyok.
Szivesen levelezek veled ha te is akarod. Irhatsz az
emial cimemre,egyenesbe. Ha netán nem jőn ki a
lépés, részemről nincsen semmi fintor. Azt
mondják aki mer az nyer! csak bátran, probáljuk meg.Te
hól laksz? Szeretettel üdvőzőlek és kivánok
egy szép napot szerda hajnalán laly ylal