szepnemszep
h***@szuro.hix.hu
2005-03-23 03:55:10 UTC
Sziasztok randisok!

Némileg derülten szemlélem ezt a szép-nem szép vitát, ugyanis kicsit
úgy érzem, igazából nincs mirõl beszélni :)

Nos kezdjük azzal, hogy én azt gondolom a világon mindig és minden
téren lesznek szélsõségek, ezektõl most tekintsünk el, hiszen azt
gondolom sajnos sok ember küzd olyan tulajdonságokkal, amelyeket a
környezet képtelen elfogadni. Ez sajnos egyedül az õ küzdelmük, most
ne is errõl beszéljünk.

Azt hiszem a társalgás sokkal inkább átlag személyekrõl folyik,
akiknek igazán semmi bajuk nincs :) Szerintem a szépséget (legyen az
nõi, vagy férfi), soha nem fogjuk tudni leírni, megfogalmazni, hiszen
az mindenkinek mást és mást jelent, sokszor tapasztaltam, hogy
például
a lány, aki nekem tetszik, egy barátomnak például nem. Számomra a
szépség, a nõi szépség azt jelenti, hogy látszik az illetõn az
elégedettség, a boldogság (még szebb, ha mindezt én okoztam neki),
én
ennél szebb nõt nem tudok elképzelni :) Külsõleg képtelen is vagyok
arra, hogy megfogalmazzam pontosan mit jelent számomra a szép nõ.
Persze vannak elsõ elképzeléseim, azaz nyilván ne legyen nálam sokkal
alacsonyabb, természetesen viselje magán a nõiesség jegyeit, de
alapvetõen számomra az a legfontosabb, ami megfog a lányokban,
hogy mi
jön onnan belülrõl, azaz derültség, elégedett mosoly, lássam rajta,
hogy még ha vannak is belül harcai tud azokon uralkodni, azokon urrá
lenni, nyitott a világ felé, tele van életkedvvel :) Na azt hiszem
leírtam saját gondolataim...

Kicsit úgy érzem a külsõrõl vitatkoztok, de pontosan nem tudjátok
megfogalmazni ez mit is jelent. Én azt érzem sajnos, hogy a média azt
sulykolja a fejünkbe, hogy mindenhol szép nõket mutogatunk, azaz nem
lehetsz sikeres, ha nem vagy te is hozzájuk hasonlóan szép,
kifogástalan arcbõrû, már 18 évesen is ráncok nélkül, de még a
pullóvered is perwollal mosva :) (bocs, baromi rég néztem reklámokat,
nem tudom ma mi a "menõ" :) Szóval azok az emberek, akik folyton az
ilyen fejünkbe sulykolt ideákat keresik, úgy érzem elvesztek. Meg kell
tanulnunk azt, hogy társasági lények vagyunk, meg kell adnunk
mindenkinek az esélyt az ismerkedésre, sokkal szebb élményeket
szerezhetünk. Én tanultam már pár dolgot, volt olyan barátnõm is, aki
magas volt, fantasztikusan vékony, jó alakú, de emellett olyan
egyszerû lélek volt, hogy kiborított. Persze szemet gyönyörködtetõ
látvány volt, nem arról van szó, de mikor sokáig nem érezted magadhoz
közel, hogy te teszed széppé boldoggá, akkor elveszti az egész az
értelmét. Javaslom próbálja ki minden elveszett férfi ezt :) Ilyen
kifogástalan szép lányokat sokat lehet találni - attól tartok nem is
ezzel van a probléma!

Amúgy azt gondolom persze az ember mikor társat keres a külsõt
csodálja meg elõször, hiszen senkinek nincs a homlokára írva, hogy
figyi én jó fej, érzelmes, kedves lány vagyok, aki melletted nagyon
boldog tudna lenni, így elsõre a külsõt vesszük észre. A jó Isten meg
volt olyan kegyen hozzánk férfiakhoz, hogy úgy teremtett minket, hogy
könnyen becsaphatóak vagyunk, azaz egy kis smink ide-oda, és máris
megtaláltuk az igazit :) Ezzel nincs is semmi baj, szerintem minden
férfi ezt a trükköt kinövi egy idõ után :) Mellesleg tudomásul kell
venni, hogy a szépség múlandó! Mindenki szép és finom 18 évesen, de
pár évtized alatt mindenki megváltozik. Szóval csak hajrá mindenkinek,
tessék mindenkinél próbálkozni, tapasztalatokat szerezni, a tökéletes
társat nem lehet egy pontos térkép alapján megtalálni...

Hajrá
h***@szuro.hix.hu
2005-03-28 06:14:13 UTC
creaking of a weathercock or pulley. Do not wonder if at present it does not
reason well; a fly is buzzing in its ears; that is enough to render it
incapable of good judgement. If you wish it to be able to reach the truth,
chase away that animal which holds its reason in check and disturbs that
powerful intellect which rules towns and kingdoms. Here is a comical god! O
ridicolosissimo eroe!

367. The power of flies; they win battles, hinder our soul from acting, eat
our body.

368. When it is said that heat is only the motions of certain molecules, and
light the conatus recedendi which we feel, it astonishes us. What! Is
pleasure only the ballet of our spirits? We have conceived so different an
idea of it! And these sensations seem so removed from those others which we
say are the same as those with which we compare them! The sensation from the
fire, that warmth which affects us in a manner wholly different from touch,
the reception of sound and light, all this appears to us mysterious, and yet
it is material like the blow of a stone. It is true that the smallness of
the spirits which enter into the pores touches other nerves, but there are
always some nerves touched.

369. Memory is necessary for all the operations of reason.

370. Chance gives rise to thoughts, and

http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World! 120,000+ Newsgroups
g***@szuro.hix.hu
2005-03-31 06:55:10 UTC
Sziasztok,

vegre hozzajutok, hogy reagaljak... es vegre van mire reagalni :)
es vegre irt Peter is :) es jopar dolgot leirt elottem, igy inkabb
arra koncentralok, amirol meg nem volt szo:
szamomra ugy tunik, tobbfele jelentessel bir a "szep" szo, es sokszor
keveredes tamad ebbol.
nem tudom hogy vagytok ezzel, fiuk-lanyok, de szamomra ket elegge
kulonbozo dolog az, hogy valaki a masik nembol szep vagy attraktiv. Ez
utobbira jo szot nem tudok, azok a lanyokat mondom attraktivnak, akik utan
fordulunk, fordulok sokszor en is. Sokszor a mozdulat vegere megallapitom,
igazan nem is szep az illeto. Es sokszor figyelek fel itt-ott megbujo
lanyokra akiken nem akad fel elsore a szemem, de nagyon szepnek talalom
oket. A legvonzobbak termeszetesen azok a lanyok, akik utan megforditja
a ferfiember a fejet es szepnek is talalja oket :)
Alighanem a legtobb ferfi kb ugyanazok a nok utan fordul meg, legalabbis
itt Europaban belul. Ez sokfele modon, genetikailag, osztonosen, a kultura
altal amiben folnottunk, a median es az oriasplakatokon keresztul stb.
belenk van kodolva.
Azt meg nem arultam el, milyen lanyokat tartok igazan szepnek. Talan a
legjobban ugy tudom korulirni, hogy megfog az, ahogy ott van mellettem,
aki ott van mellettem. Ebben benne van a viselkedes, az izles, benne vannak
a gesztusok; akivel van szerencsem egyszer vagy tobbszor hosszasan
elbeszelgetni, annak benne van a lelkivilaga stb.
A holgyek reszerol van par trukk (nagy adag festek+smink, kihivoan szexi
oltozet), amivel attraktivva teszik magukat, osztonosen utanuk fordulok en
is, de a kovetkezo masodpercben forditom el a fejem, hogy mennyire
elcsufitottak magukat (oda a szepseguk). Termeszetesen ez az ertekeles
nagyon szubjektiv, masok lehet hogy epp oket talaljak szepnek.
No meg gy villamreakcio nolannak: termeszetesen normalis az, hogy
ugyanazok a lanyok utan fordulsz meg mint a legtobb ferfi, es termeszetes
az is, hogy teljesen egyedi, kiket tartasz igazan szepnek. Es ez most nem
fabol vaskarika :)
udv mindenkinek,

Gazso